FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto robić zakupy właśnie w OptiShop.pl?

  • Niskie ceny w stosunku do   produktów   tej samej jakości w salonach stacjonarnych. Porównanie – Oprawki Hello Kitty dostępne w cenach 240-250zł, u nas jedynie 145zł. Soczewki Jai Kudo z antyrefleksem HMAR dostępne w ceniach-160-180, u nas za 90zł za komplet.

 

  • Prowadzimy bardzo wymagającą selekcję opraw. Z zasady odrzucamy wszystko co słabej jakości i bez odpowiednich właściwości technicznych.

Rynek zarzucony jest oprawami, które ślicznie wyglądają na zdjęciu, mają wzory jak od najlepszych projektantów a są w podejrzanie niskiej cenie. Jakość ich niestety można odczuć dopiero podczas użytkowania – szybko się odkształcają lub wręcz łamią, są niewygodne, uciskają, wyrywają się teleskopowe zawiasy które miały przecież być ułatwieniem. Powłoki galwaniczne i lakiernicze są słabej jakości, szybko się degradują - Jak dobrze wybrać?

Kupić? Ryzykować? W OptiShop ten dylemat odpada na starcie.

  • Gwarancja udzielana na 2 lata i możliwość zwrotu towaru w 3 miesiące (nawet bez podania przyczyny)   traktujemy jako   podstawę   w naszych relacjach z klientem.
  • Dbamy o klienta nie tylko   każdym etapie zakupów ale również po transakcji. Przypominamy o systematycznych badaniach wzroku i w ramach newslettera wysyłamy wiadomości edukacyjne - nie tylko handlowe
  • Stała „wyprzedaż” –   do tej kategorii trafiają oprawki, które po prostu zajmują miejsce w magazynie a nie są   już na topie świata mody. Można tu jednak nadal wyszperać niezłe „perełki” w bardzo dobrej cenie. W dodatku są to pojedyncze, oryginalne modele.

 

Czy muszę się rejestrować?

Nie! Można dokonać zakupu bez konieczności rejestrowania się w sklepie. Ogranicza to jednak dostęp do rożnych atrakcyjnych promocji i innych niestandardowych ofert.

 

Jakie są koszty i terminy dostawy?

Towar wysyłamy paczką priorytetową w ciągu 10 dni roboczych od wpłaty na konto lub (w przypadku paczki pobraniowej) od złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że kompletne okulary są usługą - zawsze może się zdarzyć wydłużenie czasu dostawy. 

W przypadku zamówienia na kompletne okulary (z montażem szkieł ) termin uzgadniany jest indywidualnie

Koszty przesyłki:

Kurier DPD - 17,00zł

Kurier pobranie DPD - 22,00zł

Paczkomat 12,00zł

 

Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie  OptiShop.pl?

Jesteśmy sklepem internetowym i nie mamy możliwości typowo stacjonarnej obsługi klienta. 

 

Jak czytać receptę?<<<

 

Jakie są możliwości zapłaty za towar?

- Zwykły przelew bankowy

- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)

- Systemy Przelewy24 oraz PayPal.

 

 

Jak zamówić okulary ze szkłami?

1. Wybierając okulary, na karcie produktu wybierasz jednocześnie opcję WYBIERZ SOCZEWKI. Tu wybierasz rodzaj soczewek (plastikowe, z antyrefleksem itp). Następnie po wrzuceniu do koszyka pojawi się tabela do wypełnienia korekcji wzroku. Nie zapomnij wpisać rozstawu źrenic (PD) 

2. W drzewku kategorii Oprawki korekcyjne wybierasz oprawę (wrzuć do koszyka), następnie w  soczewki okularowe wybierz szkła które Cię interesują. Dalsze kroki jak powyżej.

Ceny szkieł zawsze podane są za komplet 2 szt.

 

Co mogę zrobić jeśli moja korekcja wzroku jest wyższa niż +-4,0 dpt lub cylinder wyższy niż +-2,0dpt?

Napisz do nas na adres: 

wycena@optishop.pl

Podaj swoją korekcję, rozstaw źrenic i rodzaj oprawy, który Cię interesuje. Zwrotnie prześlemy wszystkie możliwości oraz wycenę takich okularów.

Jeśli dodatkowo podasz nr telefonu, oddzwonimy. 

 

Jak wymierzyć rozmiar okularów?

Jeśli nosisz już okulary które Ci pasują i chcesz kupić nowe w swoim rozmiarze, podaję poniżej sposób sprawdzenia wymiarów. Weź pod uwagę, że najważniejsza jest tu szerokość całkowita oprawy. Metalowe noski można dogiąć (szerokość mostka w metalowej oprawie nie musi być identyczna), a zausznik można dogiąć ( ważne żeby nie był za krótki).

 

A jeśli okaże się, że oprawki, które kupiłem nie leżą dobrze?

Zawsze masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 90 dni (3 miesiące) od otrzymania paczki ( nawet bez podania przyczyny), jeśli towar nie ma śladów użytkowania, jest w oryginalnym opakowaniu. Wypełnij formularz zwrotu dostępny w regulaminie, dołącz oryginał faktury lub paragonu.

Nie dotyczy to jednak produktów robionych na zamówienie - gotowe okulary z oszlifowanymi szkłami - w takim przypadku nie ma możliwości zwrotu.

 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracamy na podane przez klienta konto w ciągu 7 dni od odebrania przez nas zwróconej paczki.

 

Jako Dopasować Okulary Sportowe?

Szczegółowy instruktaż w filmie poniżej:

https://youtu.be/cwY3M42JGN8

 

Okulary przed zakupem muszę najpierw przymierzyć. Co mam zrobić?

Zamów kilka interesujących Cię opraw, rozmiarów i przymierzaj w domu do woli nawet przez 3 miesiące. W momencie, kiedy wybierzesz odpowiednie dla siebie okulary, wysyłasz maila na adres admin@optishop.pl o tytule zwrot. W treści piszesz dane (imię, nazwisko, adres, telefon) skąd nasz kurier zabierze od Ciebie bezpłatnie paczkę ze zwrotem. 

W tym momencie masz 2 możliwości. 

1. Zostawiasz sobie oprawę, która Cię interesuje, odsyłasz okulary, których nie potrzebujesz a soczewki montujesz u dowolnie wybranego przez siebie optyka. Rozliczenie płatności wysyłamy na maila zwrotnego, pieniądze wracają na Twoje konto.

2. Wysyłasz nam wszystkie pary okularów z zaznaczeniem, do których mamy zamontować soczewki. Rozliczenie wysyłamy na maila zwrotnego, nadpłatę wysyłamy na Twoje konto.

Formularz zwrotu dołączony do każdej paczki znacznie ułatwi Ci odesłanie zamówienia. 

 

Czy mogę odesłać oprawki i poprosić o wymianę na inne?

Nie. W tej sytuacji należy zwrócić towar i złożyć nowe zamówienie. Unikamy w ten sposób skomplikowanych rozliczeń. Warto zatem pomyśleć aby zamówić w pierwszej paczce więcej niż jedną parę okularów. 

 

 

 

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści opisów i zdjęć zabronione.