FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego warto robić zakupy właśnie w OptiShop.pl?
- Niskie ceny w stosunku do produktów tej samej jakości w salonach stacjonarnych. Porównanie – Oprawki Hello Kitty dostępne w cenach 240-250zł, u nas jedynie 145zł. Soczewki Jai Kudo z antyrefleksem HMAR dostępne w ceniach-160-180, u nas za 90zł za komplet.
- Prowadzimy bardzo wymagającą selekcję opraw. Z zasady odrzucamy wszystko co słabej jakości i bez odpowiednich właściwości technicznych.
Rynek zarzucony jest oprawami, które ślicznie wyglądają na zdjęciu, mają wzory jak od najlepszych projektantów a są w podejrzanie niskiej cenie. Jakość ich niestety można odczuć dopiero podczas użytkowania – szybko się odkształcają lub wręcz łamią, są niewygodne, uciskają, wyrywają się teleskopowe zawiasy które miały przecież być ułatwieniem. Powłoki galwaniczne i lakiernicze są słabej jakości, szybko się degradują - Jak dobrze wybrać?
Kupić? Ryzykować? W OptiShop ten dylemat odpada na starcie.
- Gwarancja udzielana na 2 lata i możliwość zwrotu towaru w 3 miesiące (nawet bez podania przyczyny) traktujemy jako podstawę w naszych relacjach z klientem.
- Dbamy o klienta nie tylko każdym etapie zakupów ale również po transakcji. Przypominamy o systematycznych badaniach wzroku i w ramach newslettera wysyłamy wiadomości edukacyjne - nie tylko handlowe
- Stała „wyprzedaż” – do tej kategorii trafiają oprawki, które po prostu zajmują miejsce w magazynie a nie są już na topie świata mody. Można tu jednak nadal wyszperać niezłe „perełki” w bardzo dobrej cenie. W dodatku są to pojedyncze, oryginalne modele.
Czy muszę się rejestrować?
Nie! Można dokonać zakupu bez konieczności rejestrowania się w sklepie. Ogranicza to jednak dostęp do rożnych atrakcyjnych promocji i innych niestandardowych ofert.
Jakie są koszty i terminy dostawy?
Towar wysyłamy paczką priorytetową w ciągu 10 dni roboczych od wpłaty na konto lub (w przypadku paczki pobraniowej) od złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że kompletne okulary są usługą - zawsze może się zdarzyć wydłużenie czasu dostawy.
W przypadku zamówienia na kompletne okulary (z montażem szkieł ) termin uzgadniany jest indywidualnie
Koszty przesyłki:
Kurier DPD - 17,00zł
Kurier pobranie DPD - 22,00zł
Paczkomat 12,00zł
Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie OptiShop.pl?
Jesteśmy sklepem internetowym i nie mamy możliwości typowo stacjonarnej obsługi klienta.
Jakie są możliwości zapłaty za towar?
- Zwykły przelew bankowy
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
- Systemy Przelewy24 oraz PayPal.
Jak zamówić okulary ze szkłami?
1. Wybierając okulary, na karcie produktu wybierasz jednocześnie opcję WYBIERZ SOCZEWKI. Tu wybierasz rodzaj soczewek (plastikowe, z antyrefleksem itp). Następnie po wrzuceniu do koszyka pojawi się tabela do wypełnienia korekcji wzroku. Nie zapomnij wpisać rozstawu źrenic (PD)
2. W drzewku kategorii Oprawki korekcyjne wybierasz oprawę (wrzuć do koszyka), następnie w soczewki okularowe wybierz szkła które Cię interesują. Dalsze kroki jak powyżej.
Ceny szkieł zawsze podane są za komplet 2 szt.
Co mogę zrobić jeśli moja korekcja wzroku jest wyższa niż +-4,0 dpt lub cylinder wyższy niż +-2,0dpt?
Napisz do nas na adres:
Podaj swoją korekcję, rozstaw źrenic i rodzaj oprawy, który Cię interesuje. Zwrotnie prześlemy wszystkie możliwości oraz wycenę takich okularów.
Jeśli dodatkowo podasz nr telefonu, oddzwonimy.
Jak wymierzyć rozmiar okularów?
Jeśli nosisz już okulary które Ci pasują i chcesz kupić nowe w swoim rozmiarze, podaję poniżej sposób sprawdzenia wymiarów. Weź pod uwagę, że najważniejsza jest tu szerokość całkowita oprawy. Metalowe noski można dogiąć (szerokość mostka w metalowej oprawie nie musi być identyczna), a zausznik można dogiąć ( ważne żeby nie był za krótki).
A jeśli okaże się, że oprawki, które kupiłem nie leżą dobrze?
Zawsze masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 90 dni (3 miesiące) od otrzymania paczki ( nawet bez podania przyczyny), jeśli towar nie ma śladów użytkowania, jest w oryginalnym opakowaniu. Wypełnij formularz zwrotu dostępny w regulaminie, dołącz oryginał faktury lub paragonu.
Nie dotyczy to jednak produktów robionych na zamówienie - gotowe okulary z oszlifowanymi szkłami - w takim przypadku nie ma możliwości zwrotu.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Pieniądze zwracamy na podane przez klienta konto w ciągu 7 dni od odebrania przez nas zwróconej paczki.
Jako Dopasować Okulary Sportowe?
Szczegółowy instruktaż w filmie poniżej:
Okulary przed zakupem muszę najpierw przymierzyć. Co mam zrobić?
Zamów kilka interesujących Cię opraw, rozmiarów i przymierzaj w domu do woli nawet przez 3 miesiące. W momencie, kiedy wybierzesz odpowiednie dla siebie okulary, wysyłasz maila na adres admin@optishop.pl o tytule zwrot. W treści piszesz dane (imię, nazwisko, adres, telefon) skąd nasz kurier zabierze od Ciebie bezpłatnie paczkę ze zwrotem.
W tym momencie masz 2 możliwości.
1. Zostawiasz sobie oprawę, która Cię interesuje, odsyłasz okulary, których nie potrzebujesz a soczewki montujesz u dowolnie wybranego przez siebie optyka. Rozliczenie płatności wysyłamy na maila zwrotnego, pieniądze wracają na Twoje konto.
2. Wysyłasz nam wszystkie pary okularów z zaznaczeniem, do których mamy zamontować soczewki. Rozliczenie wysyłamy na maila zwrotnego, nadpłatę wysyłamy na Twoje konto.
Formularz zwrotu dołączony do każdej paczki znacznie ułatwi Ci odesłanie zamówienia.
Czy mogę odesłać oprawki i poprosić o wymianę na inne?
Nie. W tej sytuacji należy zwrócić towar i złożyć nowe zamówienie. Unikamy w ten sposób skomplikowanych rozliczeń. Warto zatem pomyśleć aby zamówić w pierwszej paczce więcej niż jedną parę okularów.
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści opisów i zdjęć zabronione.